poniedziałek, 28 stycznia 2013

Aktualizacja - Moje podkłady - Rimmel i Garnier BB

Moja cera przechodzi lepsze i gorsze fazy - obecnie jest to ta gorsza faza niestety :/ Nie mam wyskakujących niespodzianek ( zdarzają się sporadycznie jakieś wypryski), ale niestety obecnie mam wysyp wągrów wysuszoną skórę na nosku :( Myślę by wybrać się na peeling kawitacyjny bo ponoć jest to całkiem fajny zabieg - kiedyś chodziłam na mikrodermabrazję lecz niestety po niej lepiej z domu nie wychodzić by ludzi nie straszyć :P

Jak coś jest fee to trzeba to zakryć i tu moim wybawieniem jest Rimmel :)

Kiedyś miałam wersję płynną z której byłam bardzo zadowolona, niestety odcień mi przestał pasować, zapomniałam o nim i szukałam nowych mazidełek. W Rossmenie natrafiłam na promocję i tak Rimmel Match Perfection gel kupiłam za 14.99zł :)

Odcień wybrałam w sumie na ślepo (nie było żadnych testerków) i był to mój strzał w dziesiątkę :)
Podkład ładnie stapia się z buzią, wyrównuje koloryt, nie podkreśla suchych skórek i daje naturalny efekt na twarzy, ale warto go troszkę przypudrować .

W moim przypadku wytrzymuje cały dzień, nie ściera się i nie ciemnieje na twarzy.
Jedyne do czego można się przyczepić to opakowanie - ciężkie, szklane i na dodatek do góry nogami :P


Rimmela używam na zmianę z Garnier BB Cream do cery tłustej i mieszanej.


Pod koniec lata używałam jeszcze medium, później dokupiłam light i obecnie mieszam je razem.
Uczucia mam mieszane - bo ten " bb cream" lubi płatać figle - raz wygląda bardzo ładnie i naturalnie, a raz tworzy maskę na twarzy...

Minusem jest też konsystencja  (jest bardzo lejący, za każdym razem wylewa się z opakowania) i zapach spirytusu wyczuwalny jeszcze przez dobrą chwilkę od aplikacji.

Ładnie maskuje mniejsze niedoskonałości, nie ciemnieje na twarzy, matuje i utrzymuje się przez większość dnia choć pod wieczór już zaczyna błyszczeć i znikać.
Najważniejsze - nie zapycha!


1 komentarz:

  1. Dobra jesteś, że dobrałaś sobie kolor podkładu bez testera!:) Ja to nawet czasami z testerem nie jestem w stanie sobie dobrać odpowiedniego. W każdym razie nie miałam tego podkładu, niestety żaden odcień mi nie pasuje a może mi się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń