wtorek, 26 lipca 2011

Nivea ANTI - SPOT na dzień

Moja pierwsza recenzja ojojj :) Postanowiłam, że zacznę od rzeczy które używam dość często. Dziś będzie to krem na dzień , jeden z wielu :)


Producent : Nivea
Produkt : Nivea Visage Anti - Spot , Krem Przeciw Niedoskonałościom Na Dzień
Od Producenta : Potrójne działanie, by Twoja skóra była wolna od niedoskonałości: zwalcza pryszcze, pomaga zapobiegać niedoskonałościom, nawilża i ma lekką konsystencję. Zawiera wysoce skuteczną, beztłuszczową formułę, wzbogaconą aktywnym ekstraktem z magnolii, która zwalcza niedoskonałości na trzy sposoby:
  • Pomaga efektywnie zwalczać istniejące pryszcze
  • Pomaga zapobiegać powstawaniu nowych niedoskonałości
  • Przy regularnym używaniu długotrwale nawilża skórę - bez zatykania porów
EFEKT: Skóra pozostaje wyraźnie gładka w dotyku i wolna od  niedoskonałości
Aktywny ekstrakt uzyskiwany jest z magnolii, rośliny znanej ze swoich właściwości antybakteryjnych.
NIEKOMEDOGENNY (nie zatyka porów)
Przebadany dermatologicznie
 
Skład : Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Alcohol Denat., Distarch Phosphate, Methylpropanediol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Magnolia Officinalis Bark Extract, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Octocrylene, Dimethiconol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carbomer, Sodium Polyacrylate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Parfum, CI 42090.



Moje Spostrzeżenia

Kolor : Jaśniutki niebieski - na twarzy nie pozostawia koloru

Zapach : Dość specyficzny .. Nie wiem pierwsze porównanie jakie nasuwa mi się na myśl to zapach męskiej wody po goleniu. Po nałożeniu na twarz utzrymuje się przez jakiś czas , na szczęście po jakiejś chwili jest nie wyczuwalny.

Konsystencja :  Rzadki i bardzo lekki . Bardzo szybko się wchłania , nawilża i nie zapycha.

Opakowanie : Rewelacyjne ! Nie grzebania w słoiczkach i nabierania palcami choćby dlatego , że jest to niehigieniczne .  Krem jest w fajnej tubce , która się nie odkształca i pozwala wycisnąć ilość jaka jest nam potrzebna. Nie zasycha i nie zbiera się na tubce.

Działanie : Stosuję go już jakieś pół roku i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń , ale nie jest to też moja rewelacja . Tak jak zapewnił nas producent -  jest to dość fajnie nawilżający krem , po nałożeniu mam wrażenie odświeżonej i gładkiej skóry i za to go uwielbiam :)
Czy działa on na niedoskonałości ? Specjalnie tego nie zauważyłam.. Mam skórę problemową lecz nie zauważyłam by zmniejszał to co już wyskoczyło , a czy zapobiega ? Też specjalnie nie jestem do tego przekonana, ale nie powoduje wyskakiwania nowych niespodzianek więc chyba chyba...  Czy matuje ? Tak , ale efekt zmatowienia nie utrzymuje się dość długo... Czasem stosuję ten krem również na noc i mam wrażenie , że po przebudzeniu " świecę " się jeszcze bardziej niż normalnie :/
Na pewno się nie wałkuje  i jak najbardziej  można go stosować pod makijaż :)

Czy kupię go ponownie ? : Nie wiem , ale raczej tak . O ile mi się kiedyś skończy :P Używam go pół roku a  mam wrażenie , że jest nie tknięty :P Wystarcza na baaardzo długo :) Skóra po niem jest na prawdę  " przyjemna " więc może się znowu na niego skuszę :)

Cena : Przystępna - 15zł za 40ml  ,  ( bardzo duże 40 ml :D )

Mam nadzieję , że choć troszkę udała mi się recenzja i do następnego razu :)
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz