środa, 27 lipca 2011

Vichy Normaderm TRI - ACTIV - nawilżający krem na dzień

Jakiś miesiąc temu skuszona wieloma recenzjami , postanowiłam , że wypróbuję krem Normaderm .  Naczytałam się  recenzji i na allegro znalazłam ten kremik w SASZETKACH !! i kupiłam 30szt co po wyciśnięciu do słoiczka dało mi coś około 45 ml za niewielki pieniądze :)

Producent : Vichy
Produkt : NORMADERM Nawilżający krem na dzień do skóry z niedoskonałościami TRI - ACTIV

Od producenta : Działanie : Potrójna skuteczność. Zainspirowana peelingami dermatologicznymi: redukuje niedoskonałości + matuje + nawilża. Rezultat : Skóra odzyskuje zdrowy wygląd już w 7 dni*.
Udowodniona skuteczność w redukcji niedoskonałości skóry: zaskórników, rozszerzonych porów, świecenia.

Skład :



Moje Spostrzeżenia : 

Kolor : Biały perłowy wpadający w zielony :P Na twarzy bezbarwny .

Zapach : Lekki , nawet przyjemny .. taki świeży.. Przez chwilę po nałożeniu go wyczuwam , ale potem się ulatnia.

Konsystencja :  Lekki , szybko się wchłania .. i tu największy jego minus - ROLUJE SIĘ na twarzy po pewnym czasie :(

Działanie :  Ja osobiście stosuję go raczej na noc , ponieważ jak już wspominałam roluje się na twarzy więc nie nadaje się pod makijaż :/ Także bez makijażu kilka godzin po nałożeniu go w trakcie dnia , robią się czarne wałeczki po dotknięciu twarzy :/ Na noc jest jak najbardziej ok . 
Czy matuje ? Zdecydowanie TAK TAK TAK ! Wg producenta nawet 24 godzinne działanie matujące i przyznaję rację ! Po nałożeniu skóra jest miękka , nawilżona i matowa. Po przebudzeniu też taka jest więc jednak działa :) 
Co do walki z niedoskonałościami  ? Na pewno zmniejsza pory i za to wielki plus! Po tygodniu stosowania na prawdę zauważyłam zmniejszone pory. Nie jest to nie wiadomo jak wielka zmiana , ale jest zauważalna :) 
Nie zauważyłam po nim jakiegoś "wysypu " na twarzy , a pojedyncze niespodzianki złagodził :) 
Aha - mnie osobiście nie uczula. 

Czy kupię go ponownie :  Nie wiem.. Jestem na etapie poszukiwań swojego idealnego kremu na niedoskonałości i nigdy nic nie wiadomo:) Warto go kupić choćby dla tego fajnego działania zwężania porów , gdyby tylko się nie rolował to nie miała bym wątpliwości . Stosowany na noc - tak . Kolejnym czynnikiem decydującym o kupnie jest cena .. jeśli znowu trafię na saszetki to pewnie się skuszę , bo cena jest nie do porównania :)

Cena :  60zł / 50 ml  ( często w promocji z żelem do demakijażu gratis )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz