wtorek, 13 września 2011

Moje zakupy :)

Ostatnie moje zakupy kosmetyczne :)

I od razu muszę powiedzieć że zakochałam się w tym tuszu do rzęs :) Jest mega świetny :) i gratis miałam płyn do demakijażu :)
 Lakiery Jumpy z Vipery  - zapłaciłam 3,80/szt i też jestem zachwycona :) kolory śliczne , na zdj po jednej warstwie lakieru . Trwałość też zadowalająca - po 4 dniach gdzie nie gdzie tylko małe odpryski więc jest okey ;) 

Kupiłam też krem Karotenowy i jak na razie nie wiem co o nim myśleć , testuję ;)



Ach i na koniec ... Wielkie rozczarowanie :/ Od dawien dawna używałam cieni do oczu Inglot , rewelacyjne - zawsze byłam zachwycona.. Sprawiłam sobie ostatnio 2 paletki no i klops :/ Od jakiegoś czasu chyba zaczęły mnie uczulać :/ Jak się pomaluję pod koniec dnia oko jak by troszkę swędziało , a na drugi dzień po prostu mega opuchnięte :/ Myslałam ze może coś innego mnie uczula , ale niestety wychodzi że cienie :/  Dlaczegoooo :( :(
Byłam zmuszona sprawić sobie żel do powiek FROS-LEK ( ok.7zł) i przyznam , że warto mieć go w swojej kosmetyczce - jak zapewnia producent - przynosi ulgę , łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienia i pieczenie okolic oczu . A ponadto muszę dodać , że jest bardzo wydajny choć to tylko 15 ml.
Wpadłam na pomysł , że może to te drobinki mnie uczulają :/ Nie wiem :/ Możecie polecić jakieś ładne , trwałe cienie które nie wywołają uczulenia ?

1 komentarz:

  1. Piękne te cienie! Kurcze szkoda że tak na Ciebie działają, może to chwilowe i minie. Gdybyś kiedyś chciała pozbyć się tych cieni to jestem chętna na wymianę :))

    OdpowiedzUsuń