czwartek, 9 lutego 2012

Ratunek dla paznokci

Postanowiłam się z Wami podzielić moim odkryciem - nr 1 odżywek do paznokci , która uczyniła cuda z moimi paznokietkami. Jeszcze z  rok temu byłam straszną maniaczką tipsów , non stop zakładałam i zmieniałam prawie co tydzień na nowe w związku z czym - od żelu i  pilnikowania , moje paznokcie były w opłakanym stanie ( dosłownie wyginały się jak papier , nie wspomnę nawet , że zamiast połowy jednego paznokcia miałam wielką ranę :/ ) . Skończyłam z tipsami i tu klops bo paznokcie się wyginały , musiałam je obcinać do samych opuszek i pokrywać iskrzącymi lakierami by nie było widać nie równej płytki... I wtedy na ratunek przyszłam mi ta oto odżywka !!! Paznokcie od razu po pomalowaniu robią się twardsze, a po systematycznym stosowaniu ten efekt jest już naturalny :) Jako baza pod lakiery sprawdza się świetnie , mam wrażenie że lakier utrzymuje się dłużej i nabiera ślicznego "szklanego " połysku .  Jedyny minus jaki zauważyłam - odżywkę należy sprawnie - tj. "szybko " nakładać bo inaczej zaczyna się " ciągnąć " i broń boże nie malować przy kaloryferach bo efekt będzie ten sam .  Odżywka ADOS jak najbardziej na TAK :)
Odżywka ADOS z akrylem - efekt sztucznych paznokci  cena ok 6 zł

Ostatnio z tej firmy kupiłam sobie też 2 kolorowe lakiery i tu moje ochy i achy bo kolorki są śliczne i zależą od ilości warstw
Piękny fiolet przy 1 warstwie wygląda jak róż przechodzący w neonowy fiolet
Malinowa czerwień przy 1 warstwie daje daje róż :) ( ach przy zmywaniu brudzi palce niestety )
Lakiery Ados Extra Long cena ok 5 zł
I na zdj przybłąkał się jeszcze lakier Miss Selene firmy Golden Rose i wielkie moje zdziwienie - dałam za niego 3 zł , wydawał się różowy a na paznokciach wyszła perła która na dodatek pięknie błyszczy - wręcz mogę się w niej przejrzeć :D Właśnie go zmywam bo miałam go dokładnie TYDZIEŃ na paznokciach :)

Kończy mi się mój ukochany podkład :/ a na allegro nie mogę znaleźć mojego kolorku :/ W ogóle widziałam kilka aukcji z napisami na buteleczce w kolorze białym i naklejką 24h - że niby jakaś nowa formuła ?? Nie wiem co o tym myśleć - czy łapać " stary " , czy może testować " nową " wersję...

Revlon colorstay c/o 310
zastanawiam się nad kolorkiem 300 tylko boję się że będzie za jasny :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz