wtorek, 26 czerwca 2012

Zakupy - rozświetlanie :)

Coś ostatnio czasu mi brak na wszystko - jutro wyjazd do Krakowa, a ja nawet jeszcze nie spakowana :/
Oto moje ostatnie zakupy rossmenowo - pepcowe :D Postawiłam na rozświetlenie - efekt glow najmodniejszy jest przecież latem ( które gdzieś się ostatnio zapodziało )  :)


Krem Karotenowy Ava - moje 4 opakowanie, uwielbiam ( ostatnio kupiłam i miał dziwny zapach spalenizny ale ten już spowrotem pięknie pachnie hmm... morelami ?) cena 9.90 zł.

Błyszczyk NYC z pepco - długo się utrzymuje, nadaje lekką różową poświatę, cena 4,99 zł.

Korektor Rimmel Wake Me Up - znalazłam w pepco za 9.99 :D Mój kolor to 030 classic beige - wydaje mi się, że się polubimy.

Soraya Piękne Ciało Celebrity Balsam rozświetlający - śliczny zapach, ładnie nawilża, ma w sobie srebrne drobinki - trudno mi określić czy jestem z niego zadowolona, wydaje mi się, że drobinki dość szybko się " osypują " :/ cena ok. 13 zł.

Korektor Rimmel i błyszczyk NYC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz