niedziela, 17 czerwca 2012

Bubel - Krem nawilżający AA Help Cera Atopowa

Przejdę od razu do rzeczy - ostatnim moim bublem okazał się krem AA Help Cera Atopowa.
Jest to niby produkt intensywnie nawilżający, regenerujący skórę oraz łagodzący podrażnienia. Ja niestety nic z tych obietnic nie zauważyłam.
Próbowałam i wierzyłam, że może jednak zauważę poprawę stanu skóry ( niestety przesuszyłam sobie skórkę twarzy przy opalaniu :( ), jednak na mojej wierze się skończyło.
Bubel , ale nie do końca - może dziwnie to brzmi, ale po nałożeniu kremiku na twarzy zostaje taka powłoczka dzięki której mamy wrażenie, że skóra jest "świeża", nawilżona i znikają na moment suche skórki.
Jest to jedynie efekt chwilowy bo gdy kremik się wchłonie to żadnej poprawy niestety nie widać.


+ efekt świeżości po nałożeniu,
+ nie zapycha
+ doskonały pod makijaż
- nie nawilża

Podsumowując - ja więcej go nie kupię, nie zauważyłam żadnego działania nawilżającego, a na tym najbardziej mi zależało.

1 komentarz: