niedziela, 15 lipca 2012

Róże z Rossmana :)

Ostatnio w Rossmanie ku mojemu zdziwieniu zauważyłam szafę Wibo, a w niej pełną kolekcję różaną :D Wszystko w cenie 1.29 zł :D Musiałam się aż zapytać ekspedientki czy oby na pewno jest to właściwa cena :) Skuszona wzięłam 4 lakiery i 2 eyelinery :)
Obok miałam pepco i stąd też pochodzi lakier NYC oraz kredka Manhattan :)
kolekcja różana

A tu jeszcze zdjęcie tak na szybko jak prezentują się lakiery na paznokciach ( jedna warstwa ).

Wiem, wiem pomalowane tragicznie, ale jak wspomniałam był to tylko test kolorów ;)
Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Hej :)
    Trafiłam na Twojego bloga, bo szukałam swatchy Revlona Colorstay ;) Mam pytanie odnośnie tego podkładu :) Kupiłaś go, że tak to ujmę 'na oko' czy najpierw przetestowałaś kolory w sklepie? Bo kurcze szukam dobrego koloru i nie mogę znaleźć.. Potrzebuje odcienia w miarę jasnego i z żółtymi tonami. Chciałabym wypróbować nr 310, ale w żadnym sklepie go nie mają.. A co do lakierów to ten na środkowym placu wygląda fajnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z testowaniem miałam ciężko, udało mi się trafić na odcień 350 ( akurat to było lato i odcień mi pasował ) , później w ciemno kupiłam 310 (szukałam czegoś jaśniejszego ) z tym że na twarzy wydaje się różowy, a w internecie na jednym z blogów znalazłam porównanie z 300 i się na niego skusiłam;)Jeśli nie jesteś pewna to nawet na allegro mają w sprzedaży testery ;)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź :)

      Usuń