wtorek, 28 lutego 2012

Tusz Maybelline ONE by ONE

Mam , mam , mam !! Moja radość wynika z tego , że jest naprawdę świetny :) Maziam się nim od soboty i same pozytywy :) 

Ma mega dużą szczoteczkę z silikonowymi pazurkami która dokładni czesze każdą naszą rzęskę :)
Gdy pierwszy raz otworzyłam maskarę , towarzyszyło temu " wow"  - ma bardzo wąski otwór przez co nie ma możliwości , że za dużo tuszu nabierzemy .
Nie skleja rzęs , nie kruszy  i utrzymuje się cały dzień .
Nawet przy kilku warstwach nie robi grudek i nie czuć jej na oku
( gdy używałam tuszu telescopic z loreal miałam wrażenie ciężkich rzęs :/ )


Zdjęcie jednej warstwy tuszu.


Jak dla mnie jest to chyba najlepsza mascara Maybelline.

4 komentarze:

  1. Wszyscy tak nim kuszą, że chyba też się zdecyduje go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zostałam skuszona :) Kupuj puki promocje są :) Na prawdę nie ma się czego w nim przyczepić - idealny po prostu :)

      Usuń
  2. Również jestem nim zainteresowana, bo miała Colossala ale przyszedł czas na zmiany :] Nie rozmazuje się ten one by one?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd jestem zadowolona z niego ;) Kochana nie ma opcji by się rozmazał;) Szybko też zasycha więc znaczki też trudno sobie nim zrobić, a jak o trudach to jak zmywam makijaż to tusz tak łatwo nie schodzi.. Mój żel do twarzy bez problemu radzi sobie z revlonem , a z tym tuszem już ma troszkę gorzej ;)

      Usuń