czwartek, 1 marca 2012

Powiew Wiosny :)

W końcu marzec :) Może zawita do nas wiosna już na stałe eh... :) Dziś takie moje ostanie zakupy , właśnie z myślą o zbliżającej się porze :)
W zimie przez ogrzewanie głównie , moja skóra trochę się przesuszyła i chcę to unormować więc zabrałam się za kuracje Dermo Skrzypem Forte ( kiedyś zadowolona byłam z skrzypovity hydro) zobaczymy czy przyniesie efekty :) Kupiłam też mleczko do ciała z Avon i .. hmm.. z naszą skórą to on raczej nic nie robi ... przez chwilę jest wrażenie nawilżenia .. szału nie ma :P ALE zapach jest CUDNY !! Taki budyń waniliowy mmmmm :) Smaruję się wieczorem i rano również czuję ten zapach :) Piękny :)
A jak już o zapachu mowa to kupiłam dezodorant Playboy :) Nie mam problemów z poceniem się , wzięłam go tylko dlatego, że ma piękny zapach który utrzymuje się przez cały dzień ( taki cukierkowy ) .



W taką pogodę , nic tylko się wąchać i marzyć o słoneczku :D :D :D hii :)

1 komentarz: