piątek, 13 kwietnia 2012

Korektor Vipera Cosmetics - 04 rozświetlający na okolice oczu i ust

Trochę czasu zabrało mi zrobienie recenzji korektora z Vipery i w sumie do tej pory nie wiem co mam o nim napisać :/ Kilka razy zabierałam się za tą recenzję , ale odpuszczałam myśląc, że może dam mu jeszcze szanse. Ma on swoje plusy ale i minusy ... No , jedziemy z tym koksem :P

korektor 04 Vipera




Kupiłam go w zwykłej drogerii za ok 10 zł .
Najpierw szukałam korektora pod oczy , ale skusił mnie rozświetlacz i dobrze zrobiłam bo przynajmniej teraz wiem , że korektor nie jest mi potrzebny :)
Nie mam sińców pod oczami , więc nie muszę nic zakrywać, ale za to pod oczami moja skóra jest lekko szarawa i właśnie z tym miał poradzić sobie rozświetlacz.

Niestety ten produkt nie pojawi się więcej w mojej kosmetyczce ( myślę jak go wykończyć ) :/
Nie zasługuje według mnie na większe recenzje... :/




Na PLUS :
- daje subtelny efekt rozświetlenia
- kolor dopasowuje się do skóry
- zgrabne opakowanie
- posiada aplikator w formie gąbeczki
- dość niska cena

I MINUSY :
- szybko znika , a raczej ...
- wchodzi w każdą najmniejszą "zmarszczkę" - zbiera się we wszystkich możliwych zakamarkach
- gdy go aplikuję czuję jakieś szorstkie drobinki
- wysusza skórę
- przy zmywaniu makijażu zostawia tłustą i szorstką poświatę

Efekt po aplikacji jest świetny - taki świeży wygląd . Niestety wystarczy że poruszam trochę swoją twarzą ( piękny zwrot ale nie wiem jak to opisać :P ) i robią się wałki co wygląda jak bym miała zmarszczki pod oczami !!! Dałam mu szanse i próbowałam - z bazą , z sypkim pudrem , na fluid , pod fluid i nic:/ Ciągle to samo :/ Nie polecam :/

Jest to mój pierwszy taki produkt i za wiele od niego oczekiwałam :/ Myślę teraz o rozświetlaczu z essence w pisaku... Zobaczymy

2 komentarze:

  1. Pierwsze słyszę, żeby korektor poruszał się inaczej niż twarz xD Chciałam zapytać, czy próbowałaś utrwalić go pudrem, ale doczytałam, że próbowałaś już wszystkiego... Widocznie bubel :) Ja mam z essence ten: http://1.bp.blogspot.com/-0pZ5Ax8d0P4/Tl6iZVVoK3I/AAAAAAAAAQE/T7_3sTNslGs/s1600/essence_korektor_1.jpg i używam go pod oczy właśnie, dosyć trwały i ładnie się wtapia. I nie jest drogi, koło 10 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten korektor nr.1 i u mnie sprawdza się całkiem dobrze , może jedynie co mi przeszkadza to fakt ,że szybko "gaśnie" i efekt rozświetlenia znika .

    OdpowiedzUsuń