piątek, 6 kwietnia 2012

Przegląd kolekcji lakierów do paznokci

Witajcie , witajcie jak tam przygotowania do świąt ? Ja dziś rano piekłam sernik , makowce i dwie babki kokosowe ;) A po południu ... shopping z moim kochaniem ;)

Dziś pokażę Wam moją kolekcję lakierów ;) Było ich jeszcze raz tyle , ale z jakieś 2 tyg temu przeszły rewolucję i wylądowały w koszu :P Właśnie zamieszczając tego posta zmywam lakier z paznokci ( fiolet z Eveline ) i pomyślę co tu sobie zrobić na święta ;) Dziś maluje paznokcie - jutro jajeczka ;P


Nie chce mi się tego wszystkiego opisywać więc zapraszam do pooglądania zdjęć :)




Jumpy Miętowy ( na zdj jakiś taki szary wyszedł )





1 z prawej moja miłość :)

(nie mogę nigdzie we Wrocławiu dostać tego lakieru co wyżej -  Party :/ )


2 z prawej jeden z ulubionych - prawie efekt lustra ;)
te wylądowały w koszu

I oto moja skromna kolekcja z puszeczki w pokoju ;) Zapomniałam o lakierach w łazience :P
Ah i po torebkach czasem też chowam .. Mam taka manię , że muszę mieć lakier przy sobie w razie gdyby .. .
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Sporo tego :)

    Jak Ci się spisują lakiery Coral? Bo widziałam je w kioskach Ruchu i mają całkiem fajne kolorki, coś mnie jednak wstrzymuje przed zakupieniem jakiegoś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupione zwykle pod wpływem chwili i ile razy próbuję coś z nimi zrobić to kończy się zmuwaniem :/czerwony brudzi strasznie , wszystkie są wodniste i chyba z tego co pamiętam to mimo że wyschną na paznokciach to wszystko się " odbija " ... Ja ich nie używam i raczej nie polecam :/

      Usuń