wtorek, 22 maja 2012

Wymianka z Anią :) oraz " kwiatki " z dnia dzisiejszego :)

Muszę się pochwalić co za piękną paczkę sprezentowała mi Ania z


A o to co znalazłam w środku :)
Byłam na prawdę mile zaskoczona, bo umawiałyśmy się na podkład z Eveline , a tu na dodatek jeszcze tyle " maziaków " :)
Nie ukrywam, że moje serce od razu podbił lakier Hean w kolorze pomarańczy (już nim pomalowałam pazurki - muszę się przyzwyczaić do matu :) )
Od razu wypróbowałam też kredkę z essence - nigdy w życiu nie malowałam się kredką, a ta jest bardzo mięciutka i ma w sobie drobinki brokatu ( troszkę się boję czy te drobinki nie podrażnią mi moich wrażliwych powiek - okaże się z czasem ).

 Otrzymałam również :
mini żel pod prysznic Dove ( bardzo je lubię, tego jeszcze nie miałam)
podkład soraya sceniczny, na wypróbowanie ( chyba za jasny dla mnie ;) )
2 lakiery Butterfly ( jeszcze nie miałam chyba takich kolorków ;))
 lakier safari - beż z świecącymi, zielonymi drobinkami - cudny ;)
kolczyki zielone ( niestety nie dla mnie - mam uczulenie na metale :/ )
próbka balsamu Garnier - uwielbiam :) mam dwa :)
próbka balsamu Nivea Regenerujący sos - bardzo jestem ciekawa czy będzie on taki WOW jak zapewnia producent


Dziś z moim TŻ byliśmy na spacerku i biednego komary zjadły ;) Przy nim przynajmniej mnie nie pogryzły - wiadomo KOMARZYCE wolały męską krew :D
Pogoda była świetna i mój kotek wygrzewał się cały dzień na dworze :)
On się wygrzewał, a ja czekałam na kuriera i ... mam - przyszedł mój nowy telefon :) Spróbuję go sprzedać ( już wystawiłam ogłoszenie ), a jeśli się nie uda to nawet ujdzie dla mnie ;)
Właśnie ściągnęłam kolejny odcinek DR HOUSE i lecę go oglądać ( dziś czytałam, że seria 8 jest ostatnią i ktoś tu umrze.. :/) a Wam życzę kolorowych snów ;)
M.

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Ci się podoba paczka :)))

    Też ściągnełam Housa, chociaż nie oglądam już od 6 sezonu, to z ciekawością zobaczę finał :) Podobno dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie mógł by trwać kolejne 8 sezonów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ślicznego kota :D
    Nom, House się w tym roku zakończył na 8 sezonie. Ale w sumie to już nie był stary dobry house... Zabrakło takiego fajnego klimatu jak w pierwszych seriach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      No może i niekiedy brakowało tego klimatu, ale i tak z niecierpliwością czekało się na kolejny ;) Do tej pory jest to mój " tasiemiec " numer 1 :P

      Usuń
    2. U mnie długo był nr 1, ale podpadł i w dodatku się zakończył, więc spadł na dalszą pozycję. Teraz jestem ciekawa "Once upon a time", bo się całkiem nieźle zapowiada :)

      Usuń
    3. oo nie słyszałam.. muszę zobaczyć cóż to za nowość :D

      Usuń
  4. Hous, już za nim tęsknię
    Margaretko, pozdrawia Cię Margaretka !!!

    OdpowiedzUsuń