czwartek, 10 maja 2012

Co nowego w maju :) + mini zakupy

W końcu wróciłam do żywych :) ostatnie dni kwietnia były dla mnie tragiczne bo kończyłam pisać moją pracę licencjacką :/ Na szczęście już oddana i teraz tylko pozostaje mi uczyć się zagadnień na obronę i czekać na termin ;)
Za tydzień o tej porze będę siedzieć sobie w Krakowie :) Mój kochany ma tam szkolenie 2 dniowe i jak tu nie skorzystać :)
Muszę się zaopatrzyć w jakiś przewodnik bo planuję w trakcie jego szkolenia ( 8h dziennie ) troszkę pozwiedzać ;)

W czasie przerwy majowej udało mi się odwiedzić rossa i superpharm :)
W pierwszym kupiłam podkład Rimmel Wake Me UP( dostałam 40 % zniżki  - ok 23 zł wyszło ), a w drugim nawilżający krem do twarzy AA Help Cera Atopowa( również zniżka z racji comiesięcznych kuponów - zapłaciłam za niego ok 7 zł  ).
Wstępnie jestem zadowolona z produktów :) 

A tu jeszcze na dokładkę zdjęcie z wczorajszego spaceru :)
U kogoś po ogródku latała przeurocza świnka :) Taka malutka i śmieszna :) Niestety zdjęcie robione telefonem :/ Ale.. już w piątek przedłużam umowę abonencką i będzie nowy telefonik :)


4 komentarze:

  1. Fajnie, że już skończyłaś pisać licencjat, ja ze swoją magisterką daleko w lesie a terminy gonią ... Zazdroszczę wypadu do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę - termin już 2 razy przedłużałam :/ Oj już się nie mogę doczekać :D Tylko szkoda, że będę musiała sama zwiedzać :(

      Usuń
  2. ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie ten krem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie mam mieszane uczucia, muszę go dokładnie wybadać :D

    OdpowiedzUsuń