niedziela, 20 maja 2012

Zakupy cz2 + Hakuro H50S moje wrażenia

No i po weekendzie :/ Pogoda dopisała, choć w sumie większość czasu spędziłam z TŻ w marketach .. Ale przedłużyłam abonament i czekam na kuriera z nowym telefonem - zobaczymy czy mi podpasuje, chciałam inny ale nie udało mi się go dostać :/
Oto zdjęcia moich zakupów z ButiqueUK :) Gratis dostałam pilniczek - niby takie nic a cieszy :) Mam same wielkie pilniki, więc ten podpasował mi wielkościowo do torebki ;)
Przez weekend używałam już i bazę i pędzelek i jestem bardzo zadowolona :)

W pierwszej chwili gdy zobaczyłam pędzelek to nawet się odrobinkę rozczarowałam bo pomyślałam sobie , jak czymś tak małym mam rozprowadzać podkład to zajmie mi to wieki, ale oczywiście okazało się inaczej.
Pędzelek jest bardzo mięciutki - można się nim miziać bez końca ;)


Hakuro H50S


Doskonale rozprowadza podkład, nie zostawia smug i co najważniejsze nie chłonie podkładu :)
Po pomalowaniu się pędzelek był praktycznie czysty:)
Kupiłam go w promocji ( pisałam o tym wcześniej) za 15.54 zł , na allegro z przesyłką można go dostać za ok 30 zł i spokojnie mogę stwierdzić, że jest on wart swojej ceny.

3 komentarze:

  1. Czekam na swoją przesyłkę jutro :)

    Rozczarowałam się wielkością tego pędzla, bo dopiero po zapłacie zobaczyłam, że to jest mniejsza wersja H50. Mówi się trudno, dam mu szansę :)

    A jaki telefon sobie zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie chciałam ten mniejszy bo obejrzałam sobie recenzje na yt i ponoć ten wielki nie dochodzi we wszystkie zakamarki ;)
      Aj zmuszona byłam na wybór Sony Ericsson Live:/ Chciałam Neo V, ale są to ostatki magazynowe SE (firma się rozsypała ponoć) i już go nie było :/

      Usuń
  2. dzisiaj dostałam paczuszkę, wybrałam tą bazę i hakuro h18:)

    OdpowiedzUsuń