czwartek, 29 marca 2012

Zakupy :) pastelowo ...

Ostatnio byłam w Biedronce i dziś też się wybrałam :)
Kupiłam tam super extra lakiery Eveline :) Polecam każdemu bo są naprawdę trwałe - mi na paznokciach malinowy wytrzymał tydzień więc poleciałam po jeszcze 2 ;) zapłaciłam 3.90 za sztukę więc niezły deal ;)

Przy okazji kupiłam też piękny szal za 9.90 i żel micelarny do mycia twarzy za 4.90 ( nie mam go na zdj ale każdy wie o jaki chodzi :P ) - miałam w wersji nawilżającej i ze zmyciem  makijażu sobie nie radził , ale ten jest po prostu świetny - ZMYWA WSZYSTKO !!
szal z Biedronki

Lakiery Eveline

Eveline  421 i 496


W zwykłej drogerii kupiłam lakier jumpy (3 zł ) i  rozświetlacz pod oczy i okolice ust z Vipery i kurcze średnio jestem zadowolona :/
+ pięknie rozświetla
- dziwnie się zbiera przez co wygląda jak bym miała zmarszczki :/

Puder transparentny nic na to nie poradził , muszę poszukać czegoś nowego choć efekt rozświetlenia bardzo mi się podoba .. ( cena 11 zł )

Ahhh no i mam PEPCO koło biedronki ;) Ostatnio z kosmetyków kupiłam sobie tam dwa błyszczyki Rimmel ( 9.99 zł/szt ) i cień do oczu maybelline ( 4.99zł  ). Z błyszczyków jestem zadowolona , gorzej z cieniem bo nie daje żadnego efektu na oku :/ spróbuję jeszcze z bazą , ale nie wróżę mu przyszłości w mojej kosmetyczce :/

Błyszczyki vinyl gloss Rimmel

W PEPCO kupiłam również paseczek "skórka"  + koronka w kolorze szarym ( 7,90 zł ) , nie załapał się na zdj ;) Ale chciałam Wam pokazać mój dzisiejszy nabytek tadam ...


Urocza bluzeczka z pięknymi kokardkami :)
Bluzeczka Pepco ( 14,90zł )




Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Jak jutro jeszcze znajdę lakiery z Eveline to na pewno wezmę bo też jestem zadowolona :)
    Moja mama dorwała szal w B. i nawet fajny, też sobie kupię, idealny na wiosnę i lato :)Bluzeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Był jeszcze grafitowy lakier jak ja byłam i żałuję troszkę , że też nie wpadł do koszyczka ;)

      Usuń
    2. A ja żałuję, że tylko jeden lakier wzięłam bo o tej porze już chyba w żadnej B. nie znajdę tych lakierów :(

      Usuń
  2. Mam dla Ciebie taga "40 pytań do..." :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń